به گزارش هنرآنلاین، علی شجاع که پیش از این تجربه حضور در  چند نمایشگاه گروهی را داشته، "بی‌نقطه سرخط" را اولین نمایشگاه انفرادی خودش و نسرین هادیان می‌داند و در این باره گفت: اگرچه گفته می‌شود این نمایشگاه گروهی‌ست، اما من و نسرین هادیان یک نفر هستیم. این کارها تلفیقی از احساس هردوی ماست و پس از سال‌ها نوشتن و نقاشی، این اولین نمایشگاه انفرادی‌مان است. خیلی‌ها می‌پرسند چرا هر کار دو اسم دارد. در جواب باید بگویم نسرین هادیان سال‌ها نقاشی آبستره کار کرده و من نوشته‌ام تا به این فرم رسیده‌ایم. نسرین هادیان حال و هوای خط‌ها و نوشته‌های من را می‌بیند و طبق حسی که می‌گیرد، شروع می‌کند به لکه‌گذاری. حاصل اولیه، یک بوم آبستره می‌شود و در ادامه در کنار هم کار را پیش می‌بریم.

این هنرمند درباره سبک آثار توضیح داد: حروف‌مان انتزاع هستند و با نقاشی ابستره تلفیق می‌شوند. ما هرکدام حس‌هایی داریم که به هم نزدیک هستند. ما با نقاشی این سبک را کاملا به مدرنیسم رسانده‌ایم. اگر به آثار نگاه کنید تمام کارها پست مدرن هستند. خط‌نویسی کلاسیک نیست و خوشنویسی نداریم. بعضی از کارهای خطی من کاملا اکسپرسیونیستی هستند و  شدت و خشنوت این سبک در آنها دیده می‌شود.

شجاع ادامه داد: بعضی از آثارمان دکوراتیو است و من در آنها قدرت قلم را نشان داده‌ام. این کارها در ابعاد بزرگ و فقط یک‌بار نوشته شده‌اند، بدون ادیت و اتود. ما همه تلاش‌مان را کرده‌ایم تا سبکی متفاوت از نقاشی‌خط را به نمایش بگذاریم تا مخاطب با آنها ارتباط برقرار کند. مثلا اسم یکی از کارهای‌مان را صلح گذاشته‌ایم، درحالی‌که حرف صلح روی آن نوشته نشده اما سبک کار این حس را به مخاطب القا می‌کند.

 نمایشگاه "بی نقطه سرخط" جمعه ۲۲ دی‌ماه افتتاح شده است و تا اول بهمن ماه در گالری آریانا، به نشانی خیابان فیاضی(فرشته)، پلاک ۹ ادامه دارد.