به گزارش هنرآنلاین،  در نمایشگاه " آفتاب" آثار نقاشی اساتیدی چون: محمداحصایی، هانیبال الخاص، بهمن بروجنی، فرامرز پیلارام، پرویز تناولی، ایرج زند، هوشنگ سیحون، نصرت الله مسلمیان، منوچهر معتبر، محسن وزیری مقدم، مهدی ویشکایی، اردشیر بروجنی، مسعود کشمیری، اصغر کفشچیان مقدم، داریوش فرد دهکردی، محمد هادی فدوی، جواد نوبهار و رضا هدایت به نمایش گذاشته می‌شود. 

در این نمایشگاه  20 نقاشی و پنج مجسمه به نمایش گذاشته می‌شود.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: دشت هنر و هنرورزی خطه‌ایست که همواره سبز و بهاری است. خزان راه آن را نمی‌داند و درختانش همه بوی تازگی دارند. هر گاه بر قامت درختانش نگاه کنی، گویی لطفی دگرگونه دارند. این نمایشگاه فقط قطعه‌ای از آن دشت است و بس. به فراخور توان، مجموعه‌ای از اساتید نه چندان دور و همین نزدیک پذیرای تاریخ شده‌اند.

از لابلای رنگ و فرم‌های تلخ و شیرین این آثار، تاریخچه‌ای از تلاش‌های هنرمندانی هویداست که دغدغه‌شان هدف گرفتن روح و جان انسان‌هاست ، آن هم با لطیف‌ترین ابزار الهی این جمع نه تنها میهمانی نام‌هاست بلکه معرف هنرمندانی است که در عرصه تعلیم هنر، تاریخچه‌ای قطور را به همراه دارند. امید داریم در مواجهه با هر اثر این مجموعه، قدری از هوای تازه آن دشت  بر روح و جان ها اثر گذار باشد.

این نمایشگاه جمعه بیست و دوم افتتاح می‌شود و تا بیست و هشتم دی ماه در گالری فردا ادامه دارد.

 علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 الی 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند.