سرویس تجسمی هنرآنلاین: "انرژی مثبت" با 38 اثر مرکب روی کاغذ با پس زمینه سفید در سایز 42.29 از مجموعه داستان‌های دنباله‌دار درم بخش در این نمایشگاه است که اخیرا طراحی شده و در ادامه آثار او در همشهری داستان و مجله قهوه است.

در این آثار که از خط برای تاثیر بیشتر کار بر روی مخاطب استفاده شده، فضایی با موضوعات نایاب و اتفاق‌هایی که خیلی غیرمعمول بوده و در واقعیت وجود ندارد نشان داده می‌شود که هر کدام نوعی کشف است مانند: پیوند نامتعارف برگ با درخت و جدایی این دو از هم، یا برگ درختی که تبدیل به نور می‌شود.

در بخش دیگری از آثار این هنرمند از کولاژ و رنگ استفاده شده که بر جذابیت و بهتر شدن کار افزوده است مانند: کلاژ چشم بر روی یکی از طرح‌ها یا رنگ برگ و نور در طراحی با بافت سیاه و سفید.

کامبیز درم بخش درباره استفاده از  رنگ در آثارش گفت: رنگ را  در جایی استفاده می‌کنم که لازم باشد زیرا خود طرح‌ها رنگ را القا می‌کنند که آن هم به سادگی کار برمی‌گردد.

این طراح و کاریکاتوریست افزود: عنوان این نمایشگاه از کلام مردم و دوستداران کار من گرفته شده زیرا هربار که به نمایشگاه می‌آیند، می‌گویند ما انرژی مثبت گرفتیم و به همین دلیل این بار نام نمایشگاه را انرژی مثبت گذاشتم.

درم‌بخش با اشاره بر آشنا بودن مردم با کاراکتر تکراری در طراحی‌هایش اظهار کرد: آثار مجموعه‌ای از کارهای چند صحنه‌ای یا داستان‌های دنباله‌دار است که خیلی از آنها را طی سال‌ها مردم می‌شناسند، هرکدام از طراحی‌ها می‌توانند یک فیلم کوتاه انیمیشن باشند زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این نوع نگاه را به ما القا می‌کند.

درم بخش

وی در مورد تکرار اجزای به کار رفته در آثارش مانند خورشید، درخت، انسان و... تصریح کرد: این‌ها ابزارهایی هستند که من در کارهایم با آنها بازی می‌کنم و در بسیاری از آثار من این اجزا تکرار شده‌اند، مثل یک پروانه یا گل. اینها در واقع مانند هنرپیشه‌ها در کارم حضور اصلی دارند و همین باعث شده تا کارها سبک روایتی پیدا کند.

نمایشگاه طراحی‌های کامبیز درم بخش با عنوان "انرژی مثبت" تا 20 دی‌ماه ۱۳۹۶ در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک 11 برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 11 صبح الی 7 عصر به به جز دوشنبه‌ها از این آثار دیدن کنند.

.