به گزارش هنرآنلاین، روز جمعه ۸ دی نمایشگاه گروهی نقاشی "صورت‌ها" در گالری هپتا گشایش می‌یابد. این نمایشگاه که به کوشش مسعود فیضی در هپتا برگزار می‌شود، مجموعه‌ای است از پرتره‌هایی که شش هنرمند به تصویر کشیده‌اند. ساوالان جماعتی، پرستو حقی، رضا عربگری، مسعود فیضی، احمد مرادی و فرهاد مفوز هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه اند.

مسعود فیضی درباره پرتره‌نگاری هنرمندان می‌گوید: "صورت به عنوان شناسنامه هر فرد، دربردارنده خصلت‌های درونی و بیرونی انسان‌ است؛ همیشه مورد توجه نقاشان بوده و همچون ابژه‌ای مرموز، مورد کنکاش و مطالعه نقاشان قرار گرفته است. هنرمندان با توجه به شخصیت، تفکر و احساسات خود با هر صورتی مواجه می‌شوند، ولی مسئله این است که آنها در عین حال که چهره‌ای را باز نمایی می‌کنند، صورت و هویت خود را نیز در همان تصویر بازتاب می‌دهند. در واقع این امر، یافتنِ خود در دیگری است".

فیضی می‌افزاید: "نمایشگاه صورت‌ها حاصل تلاش هنرمندان در به تصویر کشیدن چهره‌هایی است که هر کدام به شیوه‌ای شخصی و از نگاه خویش به این مسئله پرداخته‌اند. انتخاب موضوع واحد و پایبندی بر اصول آکادمیک نقاشی نقطه مشترک این آثار است".

این نمایشگاه روز جمعه ۸ دی، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری هپتا افتتاح می‌گردد و تا چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در هپتا برقرار است. گالری هپتا در خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، روبه‌روی پارک هنرمندان، بن‌بست نیکوشهر، شماره‌ سه واقع شده است.