به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه با عنوان "دست‌های من جهان تو را تغییر می‌دهد" از مجموعه اسناد تاریخى، قسمت سوم سه‌گانه عشق است. پیش از این اعتمادی‌بزرگ دوقسمت از این سه‌گانه را با عنوان‌های "ما عشق را رعایت کرده‌ایم" و "ویس و رامین" به نمایش گذاشته بود.

این نمایشگاه شامل پانزده مجسمه با متریال فایبرگلاس است که حاصل دوسال‌ونیم کار این مجسمه‌ساز است. همچنین در این نمایشگاه فیلم مستندی از ساخت این مجسمه‌ها به کارگردانی اشا صدر نمایش داده می‌شود.

این نمایشگاه جمعه ۱ دی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری ثالث واقع در کریم‌خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ١٤٨ افتتاح می‌شود و تا تاریخ سیزدهم دى ماه ادامه دارد.

رامین اعتمادی بزرگ هنرمند مجسمه‌ساز متولد ۱۳۵۶ در تهران است که پیش از این مجسمه "کمال الملک"، مجسمه چیدمان های "شهر شطرنجى" و "سربازگمنام"، به ترتیب در موزه‌های "ملک"، "موزه پیشگیرى از اعتیاد ارشاد" و "موزه جنگ" به صورت دائمى نصب گردیده است.

رامین اعتمادى بزرگ مجسمه ساز، پرفورمر و هنرمند هنرهاى مفهومى،  عضو شهرک بین‌المللى هنرمندان پاریس. عضو افتخارى مرکز توسعه هنرهاى تجسمى ایران. عضو پیوسته انجمن هنرمندان "مجسمه ساز" و" نقاش" ایران است.

او سال ٢٠١٥ برنده مسابقه  "فوکوس ایران" Focus Iran موزه Folk Art Museum   لوس آنجلس  / ٢٠١٤ مدعو بخش ویدئوآرت چهل و سومین فستیوال فیلم منترال، کانادا / ٢٠١٢ منتخب براى آرت فر بین المللى استانبول، ترکیه  /٢٠١١ مدعو بخش ویدئوآرت در فستیوال فیلم سیدنى/ استرالیا / ٢٠١٠  نفر اول بخش ویدئو آرت ِ فستیوال پرسبوک / ٢٠٠٩ منتخبِ  فستیوال مجیک آف پرشیاMagic  of Persia دوبى / ٢٠٠٩ نفر دوم مجسمه هاى برفى زنجان / بود.

 او در کارنامه هنریش چهارده نمایشگاه انفرادى نقاشى مجسمه ، چیدمان و ویدئوآرت ، سیزده پرفورمنس و شرکت در بیش از هفتاد نمایشگاه گروهى، جشنواره ، اکسپو و بینال را در ایران، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، سویس، استرالیا، مراکش، ترکیه، امارات، ارمنستان و چین دارد.