به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "محدوده" در گالری سایه با همکاری فواد علیجانی، جمعه ۱ دی ماه افتتاح می‌شود و تا تاریخ ۱۹ دی ماه برپا خواهد بود. این نمایشگاه چندرسانه‌ای با مشارکت آنیما احتیاط، ریحانه امید قائمی، نغمه فکورزاده و محمود مکتبی و کلیدواژگان "شهر و آینده" شکل گرفته است.

در استیتمنت نمایشگاه "محدوده" آمده است: "زمان و مکان دو پارامتر مهم در زندگی انسان هستند که به شکل های گوناگون در آن تاثیر می گذارند. انسان ها با ساختن جامعه خود در طول زمان، شهرها را پدید آوردند و آن ها را کم کم به پدیده ای زنده تبدیل کردند. گذشت زمان، شهر را دچار یک سیر می کند. این سیر برای جایگاه هستی اجتماعی انسان، جای تامل دارد."

فواد علیجانی درباره همکاری خود در این نمایشگاه و ایده کلی برگزاری آن می‌گوید: مسائل و محیط اجتماعی در کار هنرمندان تاثیر می‌گذارند و هنرمندان نیز گاهی به طور مستقیم با مضامین و مفاهیم آن درگیر می‌شوند. شهر یکی از این موارد است که گذشته، حال و حتی تصور از آینده آن، هرکدام به شکلی بر زندگی فردی و اجتماعی تاثیر می‌گذارند و در نمایشگاه "محدوده" هنرمندان شرکت کننده در مسیر تجربیات اخیر خود بر این مسئله تامل کرده‌اند.

پروژه "شهر و آینده" گالری سایه تلاش دارد که با برنامه‌های مستمر، به بررسی شهر، زیستگاه‌های ما انسان‌ها از منظر هنرمندان بپردازد و امید دارد در آینده با برگزاری نشست‌های تخصصی نیز به کیفیت این برنامه بیفزاید.

نمایشگاه "محدوده" از ۱ تا ۱۹ دی ماه در گالری سایه برپا خواهد بود و علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به این گالری مراجعه نمایند.

گالری سایه در نیاوران، خیابان جمشیدیه (فیضیه)، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، شماره سه واقع شده است.