سرویس تجسمی هنرآنلاین،  سعید عارف، هنرمند نقاش درباره برگزاری نمایشگاه اخیر خود در گالری والی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این مجموعه دومین نمایشگاه انفرادی‌ام به شمار می‌رود که حاصل تلاش من از سال 95 تا امروز است.

او در خصوص تکنیک اجرایی این نمایشگاه توضیح داد: آثار این مجموعه، رنگ‌های اکریلیک هستند که با کاردک، قلموی سه سانت و انگشت بر روی مقوا اجرا شده‌اند البته باید بر این نکته تأکید کنم که کار کردن در این ژانر و شکل، برای من بسیار لذت‌بخش و خاص است زیرا به شکل بسیار بارزی با رؤیا و خیال درونی ارتباط دارد.

این هنرمند ادامه داد: در یک دوره زمانی من شاگرد استاد شایسته‌پور بودم. دیدن کار ایشان نخستین جرقه‌ها را در من به وجود آورد و سبب شد که جذب کار به این شکل شوم.

عارف از ادامه کار بر روی بوم در آینده نزدیک خبر داد و تأکید کرد: قصد دارم که در آینده نزدیک بر روی بوم کار کنم و از شکل اجرای مقوا فاصله بگیرم.

افتتاحیه نمایشگاه نقاشی های سعید عارف در نگارخانه والی

او درباره تغییر روند اجرا در آثار خود گفت: تا پیش از این من به شکل رئال کار می‌کردم اما به محض اینکه جذب این روش نقاشی شدم، تمام تمرکزم را بر روی این مقوله نهادم.

این هنرمند تصریح کرد: در این سبک لکه‌ها حرف اول و آخر را برای یک هنرمند می‌زنند زیرا آنان تعیین می‌کنند که دنیای تخیلات یک هنرمند به کدام سو کشیده شود.

عارف درباره تعداد آثار این مجموعه بیان کرد: این مجموعه شامل 32 اثر در ابعاد مختلف است که در میان آن‌ها تابلوهای 40 در 40 نیز دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه سعید عارف تا 28 آذر ماه در گالری والی واقع در  میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 72 ادامه دارد.