به گزارش هنرآنلاین، "برای نجات کودکان" عنوان نمایشگاهی است که از سوی جمعی از هنرمندان و مجموعه‌داران در جهت ساخت قرنطینه (مرکز بازپروری) برای کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه از 10 آذرماه در گالری پردیس سینمایی ملت برپا شده  و در این نمایشگاه بیش از 100 اثر نقاشی و مجسمه از سه نسل از هنرمندان تجسمی کشور به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه که به همت مجموعه گوهران و با همکاری آرتیبیشن و گالری پردیس ملت برپا شده، آثاری از هنرمندانی چون، کیخسرو خروش، محمد احصایی، حسین محجوبی، ابراهیم حقیقی، ژازه طباطبایی، منوچهر شیبانی، محمد هادی فدوی، یداله کابلی، عنایت الله نظری نوری، سیف اله صمدیان، اسرافیل شیرچی، کامران عدل، سروژ بارسقیان، احمد مرشد لو، رضا حسینی، احمد آریامنش و ... به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه در جهت ساخت قرنطینه (مرکز بازپروری) برای کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه برپا شده و عواید حاصل از آن برای ساخت این مرکز پزشکی کودکان در منطقه گلستانک کرج هزینه خواهد شد. همچنین نمایشگاه و فروش آنلاین آثار نمایشگاه "برای نجات کودکان" در سایت آرتیبیشن به نشانی http://arthibition.net/fa/ gallery/exhibition/264 برای علاقمندان دایر است.

نمایشگاه "برای نجات کودکان" تا اول دی ماه در گالری پردیس سینمایی ملت به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، روبروی کردستان، طبقه منفی 2 میزبان هنردوستان و خیرین است.