به گزارش هنرآنلاین، " فضولی در تهران"  نام مجموعه تازه عکس‌های آرش اکبری سنه است که از جمعه 24 آذر ماه 96 در نگارخانه الهه به نمایش در می‌آید.

آرش اکبری سنه متولد ۱۳۶۱، هنرمند و عکاس آزادی است که آثارش طی ده سال گذشته در مجلات هنری، مسابقات، نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی به نمایش در آمده است.

از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به حضور آثار این هنرمند در دوسالانه ملی عکس ایران، جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، اکسپو عکس صبا، اکسپو عکس تهران خانه هنرمندان، جشنواره عکس همراه تهران، آرت واک تهران کاخ سعد آباد، جشنواره عکس کارت پستال‌های شهری پردیس سینمایی ملت، گالری ایوان، گالری الهه، گالری ماه مهر، گالری هفت ثمر، گالری زیرزمین دستان، کافه گالری گلاب، فصلنامه هنری حرفه هنرمند و ماهنامه همشهری داستان اشاره کرد.

آرش اکبری در توضیحی بر آثار مجموعه جدیدش این طور می‌نویسد: تهران را همیشه عکاسى کردم، گویى تهران با من و من با تهران بودم، از آسمانش گرفته تا آسفالت کف خیابان هایش، از دیوار نوشته های عجیب و غریب و گرافیتى هاى پنهان تا درختان خیابان ولى عصر؛ متروپلى عجیب که شبیه به همه شهرها و در عین حال شبیه به هیچ شهر دیگرى در این کره خاکى نیست، شهرى که میتوان با دیوارها و آسمانش سایه مردمش را به خوبى و وضوح دید. تصاویر این مجموعه برگرفته از عکسهاى زیادی  است که در مدت بیش از ١٢ سال متمادى ثبت و سعى کردم گوشه اى از آن را که حاصل "فضولى"هاى بى پایانم در کوچه پس کوچه ها و خیابانهاى تهران بوده به نمایش عموم بگذارم.

 اکبری این مجموعه را به استاد برجسته عکاسی، شهریار توکلی تقدیم کرده است.

نمایشگاه تا سه شنبه پنجم دیماه در نگارخانه الهه برپاست.