به گزارش هنرآنلاین، این همایش با برگزاری نمایشگاه، کارگاه، نشست و بخش نگاه شخصی از 15 آذر آغاز شد و اختتامیه همایش ساعت 18 روز جمعه 24 آذرماه در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در ادامه برنامه های ششمین همایش 10 روز با عکاسان در نهمین روز همایش نشست ماده خام و کاربرد آن در ویدئو آرت ایران بر گزار می‌شود.

نشست ماده خام و کاربرد آن در ویدئو آرت ایران با حضور بهنام کامرانی و بهرنگ صمدزادگان ساعت 15، نشست نگاهی به عکاسی مستند معاصر جهان با حضور مهدی وثوق نیا ساعت 16:45 و نشست ویدئو آرت با حضور محمد ضیمران و محمدرضا شریف زاده ساعت 18:30 روز پنجشنبه 23 آذرماه در نهمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کارگاه تهیه گزارش عکاسی خبری و فتوژورنالیسم با حضور فرامرز عامل بردبار ساعت 10، کارگاه واکاوی عکاسی خراسان در مسیر جشنواره ها با حضور مهدی فاضل ساعت 11:25 و کارگاه دغدغه تولید انبوه عکس در فضای مجازی ساعت 12:45 روز پنجشنبه 23 آذرماه برگزار می‌شود.

در بخش نگاه شخصی نهمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان بابک حقی با عنوان "روزهای روشن" ساعت 15:30، مژگان پارسا مقدم با عنوان "پشت این درهای بسته" ساعت 16:30 و مرتضی نیکوبذل با عنوان "جنگ علیه داعش" ساعت 17:30 در روز پنجشنبه 23 آذرماه نگاه و تجربه خود در عکاسی را بیان می کنند و در ساعت 18:30 محمد فرنود از استانداردهای بین المللی در جهان رسانه می‌گوید.

رونمایی از کتاب "سرزمین بادگیرها" شامل عکس های نمایشگاه انجمن عکاسی میراث فرهنگی در ششمین همایش 10 روز با عکاسان با حضور احمد مسجد جامعی، سید محمد بهشتی، محمدحسن طالبیان؛ معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، غلامرضا میثاقیان و عکاسان و هنرمندان ساعت 17 روز پنجشنبه 23 آذرماه در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران نیز در نهمین روز ششمین دوره 10 روز با عکاسان نشست "ایده پردازی در عکاسی مستند" را با حضور ابراهیم حیدری و ابراهیم نوروزی ساعت 17:30 روز پنجشنبه 23 آذرماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.