به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "خاطره های قومی" از تاریخ 24 آذر تا 3 دی ماه میزبان آثار هنرمند معاصر، استاد ناصر پلنگی و طراح بین المللی مد و لباس، بهنود جواهرپور است.

ناصر پلنگی در طول فعالیت هنری خود، ده‌ها نمایشگاه انفرادی و گروهی در کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکا و استرالیا داشته است و تعدادی از آثار هنری او در کلکسیون موزه های هنری در ایران، آسیا، استرالیا و موزه بریتانیا نگهداری می‌شود. دیوار نگاره مسجد جامع خرمشهر در زمان جنگ ایران و عراق از معروفترین آثار او به شمار می‌رود.

در حال حاضر بخشی از توانایی هنری او در راستای طراحی لباس ایرانی بکار گرفته شده و همکاری با برند بهنودِ منجر به طراحی و تولید کت‌های مردانه‌ای شده که خاطرات تاریخی و قومی ایران زمین را بازگو می‌کند.

 همچنین کارگاه تخصصی هنرهای زیبا و طراحلی لباس در تاریخ جمعه یکم دی ماه در محل گالری برگزار می شود که می توانید برای شرکت در این کارگاه به سایت ایوند مراجعه کنید.

نمایشگاه "خاطره های قومی" در روز جمعه 24 آذر ماه افتتاح می‌شود و از ساعت 16 تا 20 پذیرای هنردوستان است. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند در روزهای برگزاری از ساعت 11 تا 20 به گالری آریانا واقع در خیابان فیاضی، نرسیده به چناران، پلاک 9 حضور بهم رسانند.