به گزارش هنرآنلاین، عقیل مصطفایی؛ مدیر بازاریابی آرمان موتور کویر با بیان این مطلب گفت: صنعت با فرهنگ اجتماعی و هنر عجین است چراکه رسالت صنعت فقط تولید نیست بلکه صنعت رسالت اجتماعی و اشاعه فرهنگ نیز دارد و  هر نهاد صنعتی مسئولیت اجتماعی دارد و این مسئولیت فقط حمایت از نیازمندان و افراد آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه نیست چراکه حمایت از فعالیت های فرهنگی، هنری و فرهنگ اجتماعی هم بخشی از مسئولیت اجتماعی است.

او در ادامه گفت: صنعت و هنر می توانند هم افزایی کنند، این درحالی است که اسلوب ویژه ای برای آن وجود ندارد چون کارگروه فرهنگی، هنری وجود نداشته، بنابراین صنعت به کارگروه فرهنگی، هنری نیاز دارد.

مصطفایی همچنین با اشاره به اینکه صنعت می تواند از هنر هنرمندان برای ترویج فرهنگ، تبلیغات و فرهنگ اجتماعی بهره گیرد اظهار کرد: به صورت ذاتی قابلیت های هنر شناخته شده است و به صورت اکتسابی در صنعت و از جمله صنعت خودرو می توان از ظرفیت هنر استفاده کرد اما با کارگروه فرهنگی، هنری در صنعت این تعامل جدی و منسجم دنبال خواهد شد.

مدیر بازاریابی آرمان موتور کویر  همچنین با اشاره به تاثیر جشنواره های هنری از جمله جشنواره عکس و کاریاکاتور خودرونما گفت: با توجه به نقش رسانه ای و هنری و همچنین جنبه انتقادی این شاخه های هنری می تواند برای صنعت خودرو موثر باشد و به نقدپذیری هم کمک کند.

"هفته نامه خودرو امروز" با هدف ترغیب هنرمندان حرفه ای به تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه خودرو، خلق آثاری با نگاه ویژه به نقش خودرو در زندگی و کشف استعداد های هنری جوان و ویژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می کند و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا صبح نهم دی ماه امسال آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی www.carsfestival.com ارسال کنند.