به گزارش هنرآنلاین، "گالری گردی" نام مجموعه‌ای از آثار علی روستاییان‌فرد است که درونمایه اصلی آن بازدید‌کنندگان گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری هستند.

 در این مجموعه هنرمند، مخاطبین آثار هنری را دستمایه اصلی کار خویش قرار می‌دهد و به جای اثر هنری، بازدیدکننده اثر را به کانون اصلی فضاسازی خویش تبدیل می‌کند.

در این نمایشگاه، هنرمند، الهام گرفته از امپرسیونیسم، فضاهایی غرق در نور و رنگ را خلق کرده است. تکه‌های درشت رنگ و تاش‌های قوی و ضخیم قلم مو مشخصه اصلی کارهای روستاییان‌فرد در این مجموعه است.

روستاییان‌فرد در خصوص آثار مجموعه "گالری گردی" گفت: در مواجهه با اثر هنری هر بیننده از زاویه دید خود و به بیانی روشن‌تر بر اساس پیش زمینه اطلاعاتی و تجربه زیسته‌ای خود که آمیزه‌ای از مولفه‌های مختلفی است و زیست جهان او را تشکیل می‌دهد، اثر را می‌بیند و تفسیر می‌کند. این بار اما تجربه مخاطب در مواجهه با گالری گردی از جنسی دیگر است؛ تجربه مواجهه با خود. بازدیدکننده خود به یک اثر هنری تبدیل شده است. او می‌تواند در برابر هر اثر لختی درنگ کند، با آن همزاد پنداری کند و وجهی از وجوه متکثر خودش را در اثر بازیابی کند و به این بیندیشد که "روزگاری یک اثر هنری بودم".( نام داستانی از اریک- امانوئل اشمیت.)

علی روستاییان‌فرد در خصوص برگزاری نمایشگاه خود در نگارخانه موسسه خیریه بهنام دهش‌پور بیان کرد: "سال‌هاست نقاشی می‌کشم و نمایشگاه‌های مختلف انفرادی و گروهی داشته‌ام، این‌بار هم نمایشگاهی دارم در موسسه خیریه بهنام دهش‌پور که در ظاهر نمایشگاهی است انفرادی از کارهای من اما در عمل نمایشگاهی است گروهی از رفتارهای نیک جمعی برای کمک به خود و همنوعان شریف خودمان."

در این نمایشگاه، 37 اثر در سایزهای مختلف و با تکنیک رنگ روغن و آبرنگ به نمایش گذاشته می‌شود.

علی روستاییان فرد، متولد سال 1354، نقاش و دانش آموخته رشته باستان شناسی و تاریخ هنر از دانشگاه تهران است و تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی بسیاری شرکت کرده است.

لازم به‌ذکر است بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه "گالری گردی" جمعه 24 آذرماه در گالری بهنام دهش پور افتتاح می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تا 29 آذرماه همه روزه از ساعت 12 الی 19 به نگارخانه بهنام دهش‌پور واقع در: خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ مراجعه کنند.