به گزارش هنرآنلاین، "کاغذ"؛ عنوان پرفورمنسِ محمود مکتبی است‌ که همزمان در چهار نشانی مختلف در تهران، پنجشنبه 2 آذر ماه 1396 ، ساعت 18  برگزار می‌شود.

پرفورمنس کاغذ، پنجشنبه دو آذرماه 1396 تنها در گالری هپتا نیست و مخاطبین می‌توانند به نشانی‌های دیگر نیز مراجعه داشته باشند و این اجرا به طور همزمان از ساعت 18 در هر چهار نشانی اجرا می‌شود. کاغذ یک پرفورمنس مشارکتی است و بیشتر به دنبال خلق فضا و موقعیت است و به همین دلیل تمرکز از گالری و هنرمند گرفته شده است تا مخاطب بیش از هرچیز درگیر فضا و موقعیتی باشد که در آن قرار می‌گیرد.

در استیتمنت این رخداد آمده است: "کاغذ همیشه برای من جذاب بوده است، به ویژه هنگامی که کاغذها تغییر نام می‌دهند؛ نامه، حکم، کتاب، نقشه، عکس و... کاغذها سفید هستند تا خنثی باشند برای نوشتن، طراحی کردن، پاره پاره کردن، بریدن و پیچیدن، روزنامه و اعلامیه شدن و... بعضی کاغذها برای چیزی که روی‌شان هست نایاب شده‌اند و بعضی برای همان سوزانده می‌شوند. دغدغه من موقعیت‌هایی است که به واسطه این کاغذها در آن قرار می‌گیریم..."

نشانی نخست: خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، ضلع غربی بوستان هنرمندان، انتهای بن‌بست نیکوشهر، شماره 3، طبقه همکف، گالری هپتا شماره تماس 88309940

نشانی دوم: خیابان حافظ، بعد از پل کالج، خیابان پارس جنوبی، کوچه جهانگیر، پلاک 6، واحد 2

نشانی سوم: تهرانسر، بلوار شاهد، خیابان نفت شمالی، کوچه 28، پلاک 5، طبقه 2، واحد 16

نشانی چهارم: سیدخندان، ابتدای خیابان بنی‌هاشم، روبروی مترو خواجه عبدالله، خیابان رحیمی کلور، بن‌بست هاشمی، پلاک 2، واحد 5.