به گزارش هنرآنلاین، در نمایشگاه "خیال فیروز‌ه‌ای" آثار فیروزه بختیاری روی دیوار خواهد رفت که در آنها این هنرمند که به خلق آثار با آبرنگ شهره است آخرین آثار خود را به نمایش خواهد گذاشت. این هنرمند در این نمایشگاه به خلق آثاری پرداخته که فضای آبرنگ را با ایسم‌های جدید هنری و هنر معاصر دنیا درآمیخته و به جای کار بر روی متدهای قدیمی آبرنگ، هنری را به نمایش درآورده است که از نظر فضاسازی بسیار مدرن هستند. در این نمایشگاه نزدیک به 40 اثر از این هنرمند به نمایش درخواهد آمد.

بختیاری در استیتمنت این نمایشگاه آورده است:  زیر گنبد فیروزه ای، آنجا که طبیعت زیباییهایش را بر ما تمام کرد، هنرمند دست به کار شد و نقش طبیعت خود را آغاز نمود.خیال فیروزه ای روایت رویاگونه ی من از جهان هستیست؛ جایی که در آن آسمان میتواند سبز باشد، برکه قرمز و دریا نارنجی، گلها به هم پیوسته و کوهها از هم جدا. در دنیای من ناممکن ها ممکن است زیرا باور دارم هنرمند قادر است با کشف نادیده ها، هر ابهامی را به تصویر کشد. سهراب می گوید: باید بلند شد/ در امتداد وقت قدم زد/ گل را نگاه کرد، ابهام را شنید/ باید دوید تا ته بودن ......

در کارنامه بختیاری نمایش آثارش در نمایشگاه‌هایی مانند نمایش آثارش در اقامتگاه سفیر هند در تهران درسال 2008،  بخش فرهنگی مدرسه ایتالیا در تهران 2007،  برنامه خیریه خانم‌های دیپلمات در برج کوه نور 2007،  نمایشگاه گروهی در گالری نهاوند 1390 و 1391، نمایشگاه گروهی در گالری کمالدین بهزاد به نام 20 نقاش چهل اثر 1392 و 1393 ، نمایشگاه انفرادی در گالری آتشزاد1393،  چاپ آثار در کتاب شهر هشتم نقاشان ابرنگ ایران در سال 1393،  نمایشگاه گروهی در گالری سبحان ( به مناسبت سالگرد استاد خرمی نژاد )1393،  گالری گلستان صد اثر صد هنرمند 1394،  ارایه اثر در موزه دیانگ سانفرانسیسکو (ضیا ارت) فستیوال نیکان، نمایشگاه انفرادی گالری شکوه، نمایشگاه گروهی در عمارت هنر (باغ موزه )، نمایشگاه ابرنگ گروه شرق در خانه هنرمندان دیده می‌شود.

این نمایشگاه از 3 آذرماه تا نهم این ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.گالری روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.