به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاهی از آثار نقاشی و مجسمه مهدی ملک‌ایزدی و سولماز رسولی جمعه 3 آذر 1396 در گالری بنفشه برپا می‌شود.

در نقاشی‌های ‌ مهدی ملک‌ایزدی هر انسان نماینده فردیتی است که در پرتره خود را باز می‌نمایاند و بار‌دیگر به حضور می‌رساند، و این از ویژگی به روز بودن تصویر نشأت می‌گیرد؛ همان زمانی که باز نمایانده‌می‌شود و پرتره جزئی از ماهیت کلی تصویر و ضرورتاً حاکی از یک ایده‌آل‌سازی است و می‌تواند طی مراحل بی‌پایان از ظاهر فرد مجسم‌ گرفته تا درونی‌ترین خصوصیات او را باز نمایی کند. این ایده‌آل‌سازی موجب تغییری در این واقعیت نمی‌شود که یک فردیت خاص در پرتره معینی مجسم شده است.

سولماز رسولی مجسمه‌سازی را از سال 1381 و در قالب تجربه‌هایی با متریال های مختلف دنبال کرده و در مجموعه پیش رو آثاری را با حکاکی روی سیمان به نمایش گذاشته است. رسولی تا کنون در ۴ نمایشگاه انفرادی و ۵ نمایشگاه گروهی مجسمه و نقاشی تجربه‌های خود را به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه تا 8 آذر ماه در گالری بنفشه به نشانی خیابان شهید اندرزگو، چهارراه قیطریه، خیابان سلیمانی غربی، پلاک 90، طبقه چهارم، واحد 8 ادامه خواهد داشت.