سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه نقاشی فائزه افجه‌نیا در گالری شلمان برگزار می‌شود. این مجموعه که "نگاهی از درون" نام دارد شامل آثار فیگوراتیوی است که با اکریلیک و کلاژ  روی بوم به وجود آمده اند.

افجه‌نیا که تحصیلات خود را در دوره هنرستان و دانشگاه در رشته ارتباط تصویری به پایان رسانده است، با روی آوردن به نقاشی و آموزش دیدن تحت نظر اساتیدی همچون غلامحسین نامی، شهرزاد اصولی و آیدین آغداشلو، فعالیت جدی در این زمینه داشته و پس از برگزاری 4 نمایشگاه گروهی، هم اینک اولین نمایشگاه انفرادی خود را برگزار می‌کند.

مجموعه "نگاهی از درون" با محوریت زنان شکل گرفته و هنرمند تلاش کرده است هویت آنها را در آثارش بازگو ‌کند. افجه‌نیا در این آثار با الهام از زندگی خود و همه زنان، به بازگو کردن مشکلات آنها پرداخته است.

photo5791973723660725144

افجه نیا درباره این مجموعه نوشته است:

"کدام رنگ را بر بوم احساسم ترسیم کنم- ترکیبی از عشق و نفرت- با کمی مکمل زرد قناری بر قفس لاجورد- همچون تنالیته احساس نیلی- زنی بر آستر بوم با ته زمینه غرور- خشم درونی‌ام را با سنجاقی بر سر- آویز موهای پریشانم خواهم کرد..."

نمایشگاه " نگاهی از درون" 3 تا 8 آذرماه در گالری شلمان به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 برگزار می‌شود.