سرویس تجسمی هنرآنلاین: این جشنواره از طراحان و تصویرگران حرفه‌ای به صورت انفرادی یا گروهی (تصویرگر و ناشر) در دوشاخه تصویرسازی و طراحی کتاب (book design) برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آورده است.

علاقمندان به حضور در این رقابت میبایست در مرحله اول اثر خود را از طریق وبسایت WETRANSFER به آدرس COWfestival@ukr.net ایمیل نمایند. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا ۱۰ اثر به مسابقه بفرستد. فرمت آثار باید JPG و در اندازه ۳۰۰۰ پیکسل ارائه شود. نام فایل‌ها باید عددگذاری شده و در ایمیل ارسالی نام اثر و مشخصات ناشر (نام، آدرس، تلفن، فکس، ایمیل و سایت) ذکر شود.

در مرحله دوم: فرم شرکت در مسابقه را در این آدرس تکمیل و ارسال گردد. سپس مرحله انتخاب آثار که توسط مسئولین رویداد انجام می‌شود و نتایج اولیه اعلام خواهد شد.

مرحله سوم: اثر خود را طبق شرایط خواسته شده برای چاپ کردن آماده کنید و توسط وب‌سایت WETRANSFER به این آدرس COWfestival@ukr.net ایمیل کنید. گفتنی است جشنواره مسئولیت چاپ آثار برای نمایشگاه را بر عهده دارد.

نکته: اگر تصویرسازی شما در مدیاهای مختلف منتشر شده است می‌توانید همان‌ها (کتاب، کارت پستال و یا تیشرت و…) را برای نمایشگاه ارسال نمایید.

هیئت داوران، متشکل از یک تیم حرفه‌ای و بین‌المللی است. ضمنا نمایشگاهی از آثار منتخب در ماه اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۸ در اوکراین در کنار بقیه رویدادهای این فستیوال برگزار خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۳۰ خردادماه سال آینده ) است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت فرم چاپی آثار، به سایت http://www.cow.com.ua/en/cow-festival/illustration/ مراجعه نمایید.

آدرس دبیرخانه

Anatoliy Menkiv, Savkina str. 4-32, Dnepropetrovsk 49099, Ukraine.