به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، در نمایشگاه " در امتداد سکوت" آثار 28 هنرمند جوان و آتیه‌دار هنر ایران روی دیوار خواهد رفت که مسئولیت برگزاری ایتن نمایگشاه برعهده سارا آتش هوش است. در این نمایشگاه نزدیک 50 اثر از این هنرمندان به نمایش درخواهد آمد.

این آثار که شامل نقاشی و حجم هستند با موضوعیت ناگفته‌های خاموشی و سکوت خلق شده‌اند و موضوعی بودنشان ویژگی اصلی آنهاست.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: سکوت لبریز است از ناگفته ها و حتی گفته های خاموش که توان بروز ندارند و ریز به ریز در تار و پود وجود نقش میبندند .. وقتی سکوت میشود، بیشتر فکر میکنی..بیشتر مینویسی.. بیشتر میشنوی.. بیشتر نقش میزنی و بیشتر غرق میشوی در دنیای خیال انگیز نقاشی.. اصلا، "سکوت" طولانی ترین و پرهیاهوترین کلام دنیاست که همه نقش‌های ماندگار دنیا از امتداد آن زندگی می‌گیرند. نمایشگاه گروهی حجم و نقاشی با عنوان "در امتداد سکوت" بهانه ای است تا آثاری با این مضمون خلق شود.

در این نمایشگاه از سارا آتش‌هوش، ملینا اسدی، کوثر برکتی، محیا بشیری، مریم پوربصیر، شرمین حسین پور، پریسا رحمانی، بوژان رحیمی، مونا رستم نژاد نمین، احمد رئیسی، اعظم ساوری، مریم سلیمی، امیررضا سموات، نسیم شجاع، راضیه شریفی، زهرا شهرابادی، پرگل شوبیری، هانیه عباس قهرمانی، سارا غلامی، عطیه فرجی، سحر کاکاوند، گلنوش مرتضوی، یاسمین مردانی، مهسا مکی، نیلوفر منادیان، نیره موسوی، مینا ناظم زاده نراقی، فاطمه همتی و زهرا یارمحمدی آثاری برای عرضه به گالری فردا خواهد آمد.

این نمایشگاه از 12 آبانماه تا 18 آبانماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.گالری روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.