به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه 30 اثر از جمشید مرادیان و 13 شاگردش در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. قالب اگر آثار این نمایشگاه با تکنیک چوب و برخی نیز با با فایبرگلاس خلق شده‌اند.

جمشید مرادیان در این باره گفت: در این نمایشگاه آثار هنرجویانی را می‌بینید که حدود 2 سال نزد من آموزش دیدند. در واقع این مجموعه یک نمایشگاه آموزشی است که سعی کردیم در آن چگونگی شکل‌گیری یک مجسمه از مرحله ایده تا تبدیل آن به واقعیت را نشان دهیم.

مرادیان ادامه داد: ویژگی مهم این نمایشگاه این است که اصلا کار کپی در آن نیست و قطعا این آثار را جای دیگری ندیده‌اید. چون این مجسمه‌ها نتیجه تلاش برای آموزش است و ایده‌های خالص هنرمندی که آنها را ساخته به نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه آثاری از رضا میکائیل‌زاده، مهرناز آذرهوشنگ، شهرزاد باغچه‌سرایی، تینا بنایی، محمدرسول بیگ، هانیه چیت‌سازی، زهره عبدی خانه‌سری، مروارید قاقازانی، پرنیان مختاری، آیدا مرادیان، بیتا منش، آرزو ندرلو و سحرناز هوشیوار به نمایش درمی‌آید.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند 12 تا 17 آبان، هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 به نشانی شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند.