سرویس تجسمی هنرآنلاین: این رویداد هنری همه نویسندگان و تصویرگران با هر ملیتى را به رقابت فرا می‌خواند، هنرمندان با بیان یک داستان  به صورت متن و تصویرسازى به طورى که یکدیگر را تکمیل کنند آثار خود را باید ارائه کنند.

موضوع کتاب‌ها آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌توانند حداکثر تا دو اثر به زبان‌های فرانسوى، انگلیسى و یا اسپانیایى به مسابقه ارسال نماید. آثار ارسالی نباید تاکنون جایی منتشر شده باشند، همچنین شرکت در این رقابت هزینه‌اى ندارد.

کتاب تصویرى ارسال شده نباید کوچک تر از ۲۱ در 5/18 سانتى متر و یا بزرگ‌تر از ۳۰ در ۳۹ سانتى متر باشد. این پروژه باید ۳۲ صفحه داشته باشد.

اهداى جوایز از طرف هیئت داوران براساس بهترین ایده‌ اصلى براى یک پروژه، بهترین متن، بهترین تصویرسازى، بهترین داستان‌نویسى و بهترین طرح پیشنهادى است.

گفتنی است هیئت داوران در ماه مارس ٢٠١٨ هنرمند منتخب را معرفی خواهد نمود. به اثر برگزیده مبلغ  ۹۰۰۰ یورو بعنوان جایزه اهدا می شود که بین تصویرگر و نویسنده کتاب به صورت ۷۰/30 تقسیم می گردد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع و ارسال آثار خود حداکثر تا تاریخ ۲۹ آذر ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ به سایت: http://www.graphiccompetitions.com/illustration/international-prize-for-picture-books-2018  مراجعه نمایند.