سرویس تجسمی هنر آنلاین، نمایشگاه نقاشی مدرن " غزل جوان به روش ترکیب تصاویر و قاعده بافت در گالری شلمان برگزار می‌شود.

 در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: زبان هنر زبانی جدا از زبان منطق است، اما هنر از قوانین منطق در راه بهتر بیان کردن معانی بهره می‌گیرد. زبان هنر "زبان تفهیم" است، "زبان ادراک" است و ازاین‌جهت به تمثیل متوسل می‌شود. هنر کتیبه‌ای نیست که فقط یک کلام برآن نقش بسته باشد، بلکه پنجره‏ای است که از ورای آن هر کس معنی واحد را به‌گونه‌ای درمی‌یابد.

در سیر تاریخ هنریکی از مناقشه برانگیزترین تحولات هنری، آن چیزیست که امروزه هنر مدرن می‏نامیم. در فلسفه هنر برآمده از رویکرد مدرن، احساس هنرمند و بیان این حس، بر آنچه بازنمایی می‌شود ارجحیت یافت. در این عرصه هنرمند دیگر درصدد نمایاندن چیزی که در برابر چشم اوست نیست، بلکه به دنبال راهی است تا با بهره‏گیری از انواع رنگ‏ها و خطوط بتواند خویشتن را بهتر بیان کند.

مجموعه حاضر نقاشی‏هایی است به سبک مدرن که به روش ترکیب تصاویر و قاعده بافت تصویر اجراشده‌اند. قاعده بافت تصویر امکانات بسیاری را در امر ترکیب تصاویر فراهم می‌کند. تنوع بافت‏ها موجب تنوع ترکیب می‌شود که اثر به‌دست‌آمده را از ویژگی‏های خاصی برخوردار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند تا 11 آبان ماه، به جز پنج‌شنبه‌ها از ساعت 16 الی 20:30 به گالری شلمان واقع در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 مراجعه کنند.