به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری در این هفته میزبان نمایشگاه "در همین نزدیکی" که به نمایش آثار پگاه محمدی اختصاص دارد خواهد بود. در این نمایشگاه 20 اثر از این هنرمند جوان روی دیوار خواهد رفت.

آثار محمدی براساس حقایقی از زندگی کشیده شده که با تخیل عاشقانه و نقاشانه به تصویر درآمده است. این هنرمند با تسلط بر طراحی و با رنگ‌شناسی قوی در آثار خود توانسته آثاری با نمره قبولی بالا خلق کند که ببیننده و مخاطب با دیدن آنها علاوه بر اینکه گویا برشی از زندگی عادی خود را می‌بیند به فضای تصویری و عمق فضای ساخته شده توسط هنرمند نیز کشیده می‌شود.

در بخشی از استیمنت این نمایشگاه آمده است: آنچه در دورترین و کورترین نقطه ذهنمان به دنبال آنیم ، در سطحی ترین لایه وجودمان نشسته است . اما گویی انسان از حقیقت خویش فراریست و در تودرتوی وجودش در تقلای یافتن " دیگری امن " است ، موجودی تحسین برانگیز !پذیرش آنچه هستیم به واقع پیدا کردن فضای خویش " در همین نزدیکی " است . من در این مجموعه نزدیکترین فضاهایی که انسان با آن ملموس است را با ساده ترین نگاه به تصویر کشیده ام و بر این باورم که تنها با پذیرش خویش " چه نزدیک پیدا می کنیم دور دست ها را ... "

این نمایشگاه از 14 مهرماه تا 20 مهرماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.