سرویس تجسمی هنرآنلاین: موسسه هنری، طراحی و فناوری srishti در هندوستان برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارد، این رویداد شامل یک روز ورکشاپ آموزشی تایپوگرافی و خوشنویسی و دو روز کنفرانس اختصاصی چاپ و نشر و آموزش خواهد بود.

علاوه بر این کنفرانس‌ها و ورکشاپ‌ها، مسابقه طراحی پوستر نیز برگزار خواهد شد و موضوع امسال "زیبایی، فرم و عملکرد در تایپوگرافی" است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده خط نوشتاری، فرم حروف دیجیتالی و یا فونت‌های موجود و یا ترکیبی از آنها نیز طرح‌های خود را ارائه نمایند.

حضور دانشجویان و هنرمندان حرفه‌ای از سراسر جهان در این مسابقه آزاد است. هر شرکت‌کننده می‌تواند  حداکثر تا ٣ اثر به مسابقه بفرستد، ضمنا شرکت در این رقابت هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

اندازه آثار ارسالی می‌بایست A4 و A5 و در ابعاد 420 در 600 میلی متر با وضوح تصویر  ۳۰۰dpi و نوع رنگ CMYK باشد، همچنین فایل آثار می‌تواند با فرمت JPEG یا PDF ارائه شود.

گفتنی است 25 اثر منتخب در نمایشگاه، نمایش داده می‌شوند و برندگان مسابقه می‌توانند به صورت رایگان در این ورکشاپ‌ها و سمینارهای هنری شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ٣١ اکتبر ۲۰۱۷ (سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶) به سایت زیر مراجعه نمایند.

 http://www.graphiccompetitions.com/jump.php?contest=typography-day-2018-poster-design-competition