به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در راستای نیل به اهداف و منویات مقام معظم رهبری در اجرای کار فرهنگی  ونیز آرمان های انقلاب اسلامی و گرامی داشت شهدای غواص و شهدای مدافع حرم با بهره گیری از ابزار هنر،  نمایشگاه آثار سوخته نگاری هنرمندان با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‎شود.

در این نمایشگاه 40 اثر سوخته نگاری در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد. این نمایشگاه در واقع تجلی آثار هنرمندانی از استان‎های آذربایجان غربی، تهران، لرستان، اصفهان، سمنان، کرمانشاه، خراسان رضوی، مازندران و ... است که  در جشنواره "فرشتگان غواص و مدافعان حرم" شرکت کرده بودند.

هنر سوخته نگاری، از هنر‎های کهن و اصیل ایرانی است که ابزار امروزی آن هویه قلمی است. ایجاد کنتراست های مختلف در طیف سوخته بسیار متنوع است که همگی با اجرای تکنیک های مختلف می باشد.

گفتنی است نمایشگاه سوخته نگاری "فرشتگان غواص و مدافعان حرم" با مدیریت مرتضی نداف ، از سوم مهرماه   در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد و تا هفتم مهر ادامه دارد. علاقمندان می‎توانند جهت دیدار از آثار این نمایشگاه در روز‎های عادی از ساعت 10 الی 20 و در روز‎های تعطیل از ساعت 14 الی 20 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.