به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران ؛مراسم اختتامیه نمایشگاه پرویز تناولی و شیرهای ایران روز دوشنبه 6 شهریورماه ساعت 5 بعدازظهر با حضور پرویز تناولی، سخنرانی بهزاد حاتم ( دبیر نمایشگاه )،گوهر همایون پور،نماینده UN ونمایش فیلم نقطه و شیر ، گزارش تصویری از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن ،در سالن سینمای موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

در آغاز جلسه ، فیلم مستند «نقطه و شیر» ساخته سروناز علم‌بیگی و به تهیه کنندگی گالری 10 به مدت 30 دقیقه نمایش داده خواهد شد.در ادامه مراسم گوهر همایون پور؛نویسنده، عضو انجمن بین المللى روانکاوى و انجمن روانکاوى آمریکا با موضوع " درجستجوی شیرهای از دست رفته"سخنرانی خواهد کرد.

بهزاد حاتم دبیر نمایشگاه در مورد روند برگزاری نمایشگاه،نماینده UN و نماینده موسسه میراث پارسیان در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

نمایشگاه "پرویز تناولی و شیرهای ایران"از روز 11 تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا روز ششم شهریور ماه ( روز پایانی نمایشگاه) ادامه دارد.

در این نمایشگاه 147 اثر از آثار پرویز تناولی که شامل51 اثرتابلوی نقاشی ،21 تخته فرش ،6 مجسمه فلزی ،60 مجسمه سرامیکی،9 عدد جواهرات و همچنین153 اثر از مجموعه پرویز تناولی شامل فرش، قفل ،سنگ وزنه ،شیرآب ، سکه ، شیرسنگی و پوسترهای مذهبی به نمایش در آمده است.

در این نمایشگاه نیز،63اثر از موزه ها و مجموعه های شخصی به امانت گرفته شده که شامل27 اثر از موزه ملی ایران،5 اثر از موزه هنرهای معاصر تهران،10 اثر از موزه رضا عباسی،3 اثر از موزه نقاشی پشت شیشه و 18 اثر ازمجموعه داران خصوصی با موضوع شیر به نمایش در آمده است.

یادآوری می شود،علاقه مندان می توانند جهت استفاده از مراسم اختتامیه و سخنرانی ها (بصورت آزاد و رایگان ) به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.