سرویس تجسمی هنرآنلاین: روشن نوروزی یکی از اعضای گروه "پودیوم" که  نمایشگاه سالانه خود را با همین عنوان در گالری راه ابریشم برگزار کرده‌ند. او در این باره به هنر آنلاین گفت: ما گروهی هستیم که در حقیقت از موضوعات و مسائل ورزشی عکاسی مستند می‌کنیم. ما در این عکس‌ها از فضای اکشن در رویدادهای ورزشی فاصله می‌گیریم و به عکاسی فیچر نزدیک می‌شویم؛ ما در این نمایشگاه تصاویری از کورس اسب‌دوانی نوروزآباد، کشتی با چوخه و تیم سافت بال بانوان "طیف" را عرضه کرده‌ایم.

این هنرمند عکاس گفت: یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه با کانسپتی به عنوان "هتریک" سه فریم عکس از یک موضوع را به نمایش درمی‌آوریم که تعداد کل شامل آثار مجموعه 7 اثر می‌شود.

نوروزی گفت: یک بخش جنبی نیز در این  نمایشگاه وجود دارد که مربوط  به عروسی "آقا تختی" است که آن را از کلکسیون جامجو و توسط آژانس عکس "ایران‌ ایمیجز" به امانت گرفتیم.

او گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه سالیانه ما است که در پروژه‌های بعدی  به شکل دیگری عرضه می‌شود  که بر اساس  پلتفرم صفحه اینستاگرامی ما شکل می‌گیرد.

این هنرمند عکاس در توضیح معنای  پودیوم گفت: پودیوم به هر پلتفرمی می‌گویند که موجب شود فردی بلندتر از بقیه دیده شود؛ مثلا رهبر ارکستر که بر روی چیزی می‌ایستد نام آن را پودیوم می‌گویند یا در ورزش به سکوهای قهرمانی که ورزشکاران بر روی آن می‌ایستند پودیوم می‌گویند.

نوروزی در پایان اشاره کرد: بحث ما این بود که با قرار گرفتن بر روی یک پودیوم ایده‌هایی که در عکاسی مستند با موضوع ورزش داریم را ارائه کنیم.

نمایشگاه عکس "پودیوم، یک" که از  جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 16 گشایش یافته است تا 17 شهریور، از ساعت 16 تا 20 به جز روزهای شنبه واقع در بلوار کشاورز، روبروی پارک لاله، بین خیابان وصال و قدس، ساختمان تکنوآجر، شماره 210 دایر است.