به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی،  وی در این بازدید در خصوص سبک کاری خود گفت: تمام آثار من شکل قرآنی و اسلامی دارند و من حاضر نیستم هیچ مضمون دیگری را جایگزین این موضوع کنم. من تابلویی با نام دعای فرج خلق کرده ام که به صورت یکپارچه و در ابعاد بسیار بزرگی این دعا مشبک شده است. مشبک‌کاری روی تخم‌شتر مرغ و اخیرا بر روی تخم‌مرغ نیز از دیگر کارهایی است که من انجام میدهم.

صوتی گفت: مذهب همیشه در بین مردم ماندگار است و در زندگی آنها جریان دارد. من هنر قرآنی را جدا از دلبستگی‌های قلبی به این خاطر انجام می دهم که کارم ماندگاری لازم را داشته باشد؛ خواسته‌ای که به مدد قرآن محقق شده است. من همیشه وضو دارم و از اولین شرایطم برای شاگردانم این است که همواره وضو داشته باشند، چرا که وضو انسان را به خدا نزدیک می کند و من برکت کارم را در وضو می بینم.

او با اشاره به این که خود را انسان موفقی می داند افزود: من خود را موفق می دانم چراکه از معلمی ساده به مقام دکترا رسیدم و تمام این ها به دلیل ارتباط با خدا اتفاق افتاده است. من هر آنچه که انجام داده ام در راه قرآن بوده و هیچ‌گاه از پشیمان نخواهم شد چون می‌دانم پاداش کار قرآنی نزد خداوند محفوظ است. در خاتمه سخنانم از مسئولان تقاضا می‌کنم که به هنر توجه بیشتری داشته باشند.

در حاشیه این بازدید نعمت ‌اله پایان، رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: خیلی خوشحالم که برج آزادی این روزها میزبان مفاخر عالم هنر است. استاد صوتی در تاریخ هنر این سرزمین همیشه همچون خورشید خواهد درخشید چون کارش با کلام خدا پیوند خورده است.

وی افزود: برج آزادی همواره حامی هنر قرآنی و اسلامی بوده و در این رویکرد منتی بر سر هنرمندان نیست بلکه ما خود را مکلف می‌دانیم در این زمینه انجام وظیفه کنیم.

صوتی، متولد سال 1308 کرمان است که از دوران ابتدایی تحت تعلیم دایی خود طراحی را آموخته و بعد از آن بدون داشتن معلم راه هنر را ادامه داده است.

او را به پدر هنر مشبک ایران می دانند و تا کنون بیش از 60 نمایشگاه در داخل و خارج از کشور برپا کرده است.

نمایشگاه آثار استاد صوتی تا 17 مرداد در نگارخانه برج آزادی برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 9 تا 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.