به گزارش هنرآنلاین ،  کاترین داوید از فرانسه، ندیم کرم از لبنان، بهرام شیردل، حمید شانس و حمید سوری از ایران داوران نهایی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران هستند.

کاترین داوید کیوریتور فرانسوی و تاریخ شناس هنر است که در حال حاضر سمت معاون موزه ملی هنر مدرن مرکز «پومپیدو» را بر عهده دارد.

بهرام شیردل معمار در زمینه معماری میان رشته ای و فلدینگ در عرصه بین المللی کار و تلاش کرده و با معماران مطرح دنیا همکاری کرده است. وی همچنین در عین دریافت مدال های «کریستوفر ورن» از کانادا و مدال طلای شهرسازی از چین، سابقه تدریس در دانشگاه های آمریکا و ریاست گروه طراحی ارشد دانشگاه لندن را نیز در کارنامه خود دارد.

ندیم کرم معمار و مجسمه ساز لبنانی در عرصه بین المللی فعالیت دارد. وی مدیر آتلیه طراحی معماری «هایسیتوس» و فارغ التحصیل مقطع دکترای معماری از دانشگاه ژاپن است.

حمید شانس مجسمه ساز و مدرس دانشگاه های هنر کشور است.

حمید سوری مدرس و منتقد، فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر و معماری از دانشگاه «سانتا باربارا» کالیفرنیا، نگارنده مقالات متعدد هنری در کنفرانس های ملی و بین المللی است و عضویت در هیات تحریریه مجله «هنر فردا» و «هنر رسانه» را در کارنامه خود دارد.

هفتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با تم «وضعیت» از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهریور و مهرماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.