به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری دنا،  فرشید پارسی‌کیا گردآورنده این نمایشگاه است با همکاری زهرا منصف، آثاری از محمد اردلانی، اونیش امین‌الهی، زهره خلیفه، زروان، اشکان قازانچایی، محبوبه میرزایی، نزار موسوی‌نیا، ساسان مویدی، هانی نجم و رسول یونان را در این نمایشگاه ارائه می‌‌دهند.

همچنین علیرضا آدینه در این نمایشگاه شعر،  الهام زارع‌نژاد پرفورمنس آرت، جمال سامری موسیقی اجرا می‌کنند و ویدئوآرتی از سیاوش مقیمیان نیز پخش خواهد شد.

نمایشگاه یادشده جمعه 6 مرداد 1396 افتتاح می‌شود و تا جمعه 27 مردادماه 1396 از ساعت 16تا 20 برای بازدید علاقه‌مندان با حمایت فر گالری  برپا خواهد بود .

این نمایشگاه به فرزندان ِ متهم ِ پرونده قتل ِ ( آتنا اصلانی) تقدیم شده و در توضیحات نوشته است: نمایشگاه توان گریستن از سویدای جان دومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های (انسان دشواری وظیفه است) که در گالری دنا برگزار می‌شود. نخستین نمایشگاه این مجموعه با عنوان (توان دوست داشتن و دوست داشته شدن) در اردیبهشت ماه 1396 و همچنین در گالری سایان ِ اصفهان نیز برگزار شد. این نمایشگاه‌ها در ماه‌های آتی با دو عنوان دیگر در گالری دنا و دیگر گالری‌های معتبر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

گالری دنا در خیابان طالقانی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک ۴ قرار دارد. این گالری روزهای شنبه تعطیل است.