سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه بین‎المللی کتاب کودک شانگهای (CCBF) در چین از تمام تصویرگران سراسر جهان با سن ۱۸-۴۰ سال دعوت به عمل آورده تا در این رقابت حضور یابند.

شرکت‌کنندگان می‌بایست پنج تصویر مربوط به یک کتاب تصویری (چاپ‌شده یا چاپ‌نشده) که تا پیش از تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۵ (۱۱ دی ۱۳۹۴) خلق‌شده‌ باشد، را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. آثاری که برای دوره‌های پیشین مسابقه فرفره طلایی ارسال‌شده، نمی‌توانند مجدداً برای مسابقه ارسال شوند. ضمنا تکنیک و موضوع آثار آزاد است.

آثار می‌توانند به شکل انفرادی یا گروهی توسط مدرسه، آژانس ادبی، ناشر یا انجمن ارسال شوند.

فایل دیجیتالی آثار، در فرمت JPG یا JPEG، کیفیت ۳۰۰ dpi و حجم کمتر از ۱۰ مگابایت برای هر فایل، باید در سایت رسمی جشنواره بارگذاری شود.

آثار ارسالی توسط گروهی متشکل از تصویرگران، ناشران و متخصصان کتاب‌های تصویری ارزیابی می‌شوند. دور اول داوری در سپتامبر ۲۰۱۷ ( اواسط  شهریور) و دور دوم در نیمه اول اکتبر (اواسط مهر) انجام می‌شود و برندگان نیز در اواخر اکتبر (اواخر مهر) معرفی می‎شوند و آثار ۵۰ فینالیست‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک شانگهای ۲۰۱۷ و در کاتالوگ و سایت نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

جایـزه بـزرگ فرفره طلایی و ۱۰۰۰۰ رنمینبـی بـه دو تصویرگـر (چینـی و غیرچینـی) برتـر تعلـق می‌گیـرد. همچنین برنـدگان در نمایشگاه سـال ۲۰۱۸ یـک نمایشگاه اختصاصـی خواهنـد داشـت.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۹ شهریور) به سایت illustrators.ccbookfair.com مراجعه کنند.