سرویس تجسمی هنرآنلاین: رویداد تابستانی صد اثر صد هنرمند برای بیست و پنجمین سال پیاپی از جمعه سی ام تیر ماه در گالری گلستان آغاز به کار می کند که در آن 257 اثر با قیمت ها و تنوع چشمگیر فرم و محتوا ارائه می شود.

به گفته خانم گلستان، عنوان گران قیمت ترین اثر این دوره به کارهایی از آیدین آغداشلو و فرامرز پیلارام تعلق گرفته که هر یک ٩٠میلیون تومان قیمت گذاری شده اند؛ از این نظر آثاری از زنده یاد پرویز کلانتری ٨٥، ایران درودی ٧٠ ، سید محمد احصایی ٤٠ و زنده یاد محمد علی ترقی جاه ٤٠ میلیون تومان به فروش می رسند.

خانم گلستان ارائه مجسمه های زیبا، آثاری با کیفیت و قیمت های بسیار مناسب و البته حضور پررنگ هنرمندان شهرستانی را از شاخصه های این دوره صد اثر خواند.

نامه‌ای از زندان اوین

در اتفاقی نادر، لیلی گلستان می گوید صبح سه شنبه، پستچی نامه ای از زندان اوین برایش آورده است که مردی که مدعی ست به دلیل مشکلات مالی در حبس است و دستی در نقاشی دارد خواهان شرکت دادن اثرش در صد اثر است؛ او برای خانم گلستان نوشته این آرزوی دیرینش بوده و خواهرش می تواند آثار او را به گالری گلستان تحویل دهد...

بیست و پنجمین صد اثر صد هنرمند، عصر جمعه سی ام تیرماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 آغاز به کار می کند و  تا ٢٥ مرداد هر روز از ٤ تا ٨ عصر دایر است و تنها روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود .