سرویس تجسمی هنرآنلاین: نگارخانه ترانه باران در راستای اهداف فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ و هنرهای ایرانی، اسلامی و نقش حمایتی از هنرمندان این حوزه اقدام به برگزاری نمایشگاه خط مینیاتور از نادر تهرانی کرده است.

نادر تهرانی متولد ١٣٥٣ و عضو انجمن خوشنویسان است. او با تلفیق خط و مینیاتور اقدام خلاقانه‌ای در عرصه تولید آثار هنری خود داشته است. ترکیب نقش‌های مینیاتوری، خط و رنگ، جذابیت ویژه‌ای به آثار این هنرمند، بخشیده است.

نادر تهرانی درباره آثار این نمایشگاه گفت: من سعی کردم رابطه هنر فاخر خوشنویسی را با ایجاد نمایه‌های عرفانی، فضاهای تخیلی و خیال‌گرایانه به عرصه ظهور برسانم.

او معتقد است هنر باید برای همه باشد و همه افراد جامعه باید بتوانند آثار هنری را در زندگی خود داشته باشند و به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های است که بتواند آثار هنری خود را با طرح‌های خلاق، جذاب و قیمت‌های متعادل و مناسب به علاقه‌مندان ارائه کند.

نادر تهرانی

افتتاح نمایشگاه آثار نادر تهرانی جمعه مورخ ٩٦/٤/١٦ در نگارخانه ترانه باران واقع در خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، خیابان پل رومی، خیابان شریفی منش، نبش کوچه لادن پلاک ٢٧ از ساعت ١٦ الی ٢٠ برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا تاریخ ٢٥ تیر ماه برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه (غیر از جمعه)از ساعت ١٥ تا ١٩ از این آثار بازدید کنند.