سرویس تجسمی هنرآنلاین: آثاری از دوران پساجنگ و هنر معاصر در  حراج بونامز  لندن، که در خیابان نیوباند برگزار شد، به فروش رسید. در این حراج اثری از مارک بردفورد (متولد 1962) با قیمت یک میلیون و 565 هزار پوند به فروش رسید. رالف تیلور، مدیر حراج آثاری از دوره پساجنگ و هنر معاصر در بونامز، این حراج را حراجی موفق قلمداد کرد و گفت اثر معروف مارک بردفورد با عنوان "رویایی که به تعویق افتاده" اثری پویا و استثنایی در هنر معاصر امروز به حساب می‌آید که زینت بخش هر مجموعه‌ای خواهد بود.

در این حراج اثری از کریستوفر وول با قیمت یک میلیون و 25 هزار پوند، اثری از گونتر فورگ یا قیمت 137 هزار پوند،  اثری از لئون کِسوف با قیمت 641 هزار پوند، اثری از رودلف استینگل با قیمت 461 هزار پوند،، اثری از جرمین ریچر با قیمت 377 هزار پوند، اثری از بنکسی با قیمت 293 هزار پوند و اثری از شوسوکو آراکاوا با قیمت 106 هزار پوند به فروش رسید.

در این حراجی اثر "لنین" اندی وارهول نیز با قیمت 785 هزار پوند فروخته شد.

آثار مهم این حراجی را ذیلا می‌بینید. این آثار به ترتیب از آن اندی وارهول، بنکسی، رودلف استینگل، کریستوفر وول، گونتر فورگ، لئون کسوف و مارک بردفورد هستند. در صورت ذخیره این تصاویر نیز می‌توانید نام نقاش اثر را ببینید.

 

اندی وارهول

بنکسی

رودلف استینگل

کریستوفر وول

گونتر فورگ

لئون کسوف

مارک بردفورد