سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه آثار منصور نصرت نظامی شامل ۱۴ تابلو نقاشی حجم و چهار کار گرافیکی با عنوان "هنرهای زیبا با طعم آلبالو" در موزه هنرهای زیبای تهران به نمایش در می‌آید.

 آثار گرافیکی در این نمایشگاه منتخبی از مجموعه گرافیک نقاشی و شعر نصرت نظامی هستند که به‌زودی به‌صورت کتاب منتشر خواهند شد.

 آثار یادشده با سبکی مفهومی و تلفیقی و با استفاده از مواد طبیعی و اکریلیک در ترکیب با پارچه، زغال و مقوا در مدت دو سال تهیه شده‌اند.

منصور نصرت نظامی متولد سال ۱۳۳۳ در تهران، نقاش و هنرمند معاصر و دانش‌آموخته آکادمی هنرهای زیبای شهر نورنبرگ آلمان است. او هنر را در عرصه‌های گوناگون از جمله نقاشی، حجم، طراحی پارچه و مد، آزموده و در عرصه نقاشی با گذراندن تجارب مختلف هنری سرانجام به سبک ناب و پالوده خودش دست پیدا کرده است. نقطه عطف این سبک استفاده از بافت، بخصوص بامبو و پارچه در تابلوها برای نشان دادن دیالوگ خاص بین احساسات سرکوب‌شده انسان مدرن و اثر هنری است.

نصرت نظامی تاکنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی‌ای مانند آرت گالری شهرداری ارلانگن، آرت گالری اشتوتگارد، آرت گالری نورنبرگ، گالری مرکل ارلانگن، آرت نظامی نورنبرگ و گالری کولتورشوینه نورنبرگ شرکت کرده است. وی اخیرا نمایشگاهی را در گالری سیحون برپا کرده بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایشگاه از ۶ تا ۲۱ تیرماه، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به موزه هنرهای زیبا به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.