سرویس تجسمی هنرآنلاین :  فراخوان این جشنواره در ابتدای سال جاری برای حضور کودکان 5 تا 12 سال در میان مدارس و خانواده ها منتشر شد و اصلی ترین رویکرد آن ترویج هنر کودک و نوجوان در بین خانواده‌ها و ایجاد نگرش نوین و مدرن به هنر این طیف سنی است؛

به گزارش دبیرخانه این جشنواره، تا به حال بیش از صد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

علاقمندان تا دهم خرداد فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.در نخستین دوره این رویداد، خلاقیت و توجه به زاویه نگاههای کودکانه مورد توجه قرار گرفته است. 

به گفته گلاره افشارنژاد مدیر جشنواره تجسمی لنا در این دوره از آثاری که آزادی عمل کودک در آن مشهود است تا آثاری که در آن کپی برداری و یا دخل و تصرف معلم ها و والدین پیداست به نمایش در می آیند تا آینه ای تمام قد از وضعیت آموزش هنر در نسل نو پا ارائه و خانواده ها متوجه تاثیر هر یک از این روش ها شوند. 

در جریان این جشنواره قرار است نشست و کارگاه های کاربردی آشنایی با هنر برای خانواده ها برگزار و در  پایان ، کودکان به همراه خانواده هایشان خلق یک اثر هنری را تجربه کنند. 

آثار راهیافته به جشنواره با هدف تشویق کودکان در گالری الهه به تماشا درمی آید. 

گلا ه افشارنژاد

 به گفته افشارنژاد این جشنواره همه ساله در خرداد ماه برگزار خواهد شد و هر سال شاخه های متنوعی در عرصه هنرهای تجسمی مورد توجه قرار می گیرد.

لازم به یادآوری است جشنواره  لنا، 15 و 16 تیر ماه از ساعت 4 تا 7 عصر در اتوبان صدر، بلوار کاوه شمالی، ابتدای روشنایی غربی ، پلاک 14 برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 22200989 تماس حاصل کنند.