به گزارش هنرآنلاین، نمایش «صندوقچه مادر بزرگ» که از 29 بهمن ماه اجرای عموم خود را در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران آغاز کرده تا دوازدهمین شب اجرای خود میزبان بیش از 500 نفر در این سالن بوده است. این نمایش به کارگردانی «زهرا رونق» و نویسندگی  «نرجس رونق» محصول «کانون ایراندخت» پردیس تئاتر تهران است که با استقبال خوب خانواده‌ها و فرزندانشان همراه بوده است. 

همچنین در این مدت «مریم کاظمی»، «آرزو افشار» و «سیامک اشعریون» به تماشای این نمایش موزیکال کودک و نوجوان نشسته‌اند. مریم کاظمی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر اجرای این نمایش را از جمله نمایش‌های درخشان کودک با بازی کودکان و نوجوان در سنین متفاوت با استعداد و ظرفیت‌های متفاوت نام برد و تصریح کرد: «استفاده به‌جا از میزانس‌های صحیح از این نمایش مصداق تعریف کار مشترک، همبستگی و اتحاد در فعالیت تئاتری است که باید به کودکانمان آموزش دهیم.»

همچنین آرزو افشار مدرس دانشگاه ، بازیگر سینما و تلویزیون این نمایش را یک کار با ارزش در عرصه فعالیت نمایش کودک دانست و افزود: از این که فرصتی مهیا شد تا این نمایش را به همراه دخترم ببینم بسیار خوشحالم. نویسندگی و کارگردانی خوب به همراه استفاده از بازیگران کودک و نوجوان باعث شد تا از تماشای این نمایش لذت ببرم و توصیه می‌کنم تا خانواده‌ها به همراه فرزندانشان به تماشای این نمایش بیایند.

اجرای نمایش صندوقچه تا 20 اسفند ساعت 18:30 در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران ادامه دارد. علاقه مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال یا از طریق گیشه اقدام کنند.