به گزارش هنرآنلاین، در پی آزادی ۱۵ تن از زندانیان جرائم غیرعمد در مشهد با اختصاص سانس‌های نمایش «بک تو بلک» توسط سجاد افشاریان، نویسنده ، کارگردان و بازیگر این نمایش و حمایت‌های مردمی و ستاد دیه خراسان رضوی ، تعداد زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده به واسطه این تئاتر به ۳۲ نفر رسید .

این نمایش شهریور ماه ۱۴۰۱ در رشت روی صحنه رفت و با همکاری ستاد دیه استان گیلان، بانی آزادی ۱۷ تن از زندانیان جرایم غیر عمد در این شهر شد .

تئاتر «بک تو بلک» که به عنوان پُر مخاطب‌ترین نمایش سال‌های ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ایران شناخته شده است، با استقبال ۲۰ هزار مخاطب، بیش از ۳۰ سانس در شهر مشهد به صحنه رفت .

افشاریان قصد دارد در ادامه اجراهای این نمایش در دیگر شهرها، نمایش «بک تو بلک» را در شهرهای دیگر کشورمان همچون اصفهان ، تبریز ، یزد و شیراز و .. روی صحنه ببرد و بخشی از عواید فروش آن را به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرها اختصاص بدهد.

گفتنی است مهدی زندیه و نیکو بستانی به عنوان بازیگر و محمد حسین غفاری ، علی یوسفی ، وحید کامل ، فرهاد توکلی ، امیر صداقتی ، امیر قالیچی ، آریان امیرخان ، محمود کریمی و مجتبی فرزانه به عنوان دیگر عوامل گروه، افشاریان را در اجراهای مشهد «بک تو بلک» همراهی کردند.