به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مکتب هنر رضوان وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تعدای از هنرآموختگان جوان و متعهد را در رشته‌های خوشنویسی (نسخ و ثلث) و طراحی نقوش سنتی (تذهیب، تشعیر) گل و مرغ و نگارگری با اعطای بورس هنری برای آموزش تخصصی و با رعایت شرایط، انتخاب و پذیرش می‌کند.

این بورسیه برای یک سال برنامه‌ریزی شده است و کلاس‌های این دوره به صورت ماهانه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

هنرجویان در طول دوره برگزاری، مهمان موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی هستند و هزینه‌ای برای اقامت و پذیرایی در مشهد پرداخت نخواهند کرد و در پایان دوره، گواهی مکتب هنر رضوان آستان قدس رضوی دریافت کنند.

هنرمندان می‌توانند پس از پایان دوره، طبق نظر شورای برنامه‌ریزی مکتب هنر رضوان و با توجه به میزان توان‌مندی در انتقال مباحث آموزشی، به عنوان مدرس در منطقه بومی خود به نمایندگی از این مجموعه تدریس کنند..

علاقه‌مندان و هنرجویان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٨٤٢٣٥٧٥-٠٥١تماس بگیرند و تا ٣٠ خرداد ٩٦مهلت دارند تا آثار خود را به آدرس الکترونیکیmaktab@aqart.ir و یا نشانی تلگرام@artrezvan ارسال کنند.

این طرح در اجرای اهداف و سیاست‌های این مجموعه مقدس و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تاثیرگذاری در فضای فرهنگی کشور و حمایت از قشرهای کم برخوردار، با ایجاد فضایی برای بهره‌مندی از برکات معنوی بارگاه قدسی حضرت ثامن‌الحجج(ع) اجرا می شود.