به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت ماه مبارک رمضان در دیدار و عیادت از پیشکسوت تئاتر هرمزگان غلام آشفته، گفت: تئاتر هرمزگان هم اکنون از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است و بدون شک و تردید این پیشرفت حاصل تلاش و کوشش پیشکسوتان این عرصه است.

وی افزود: ارتباط با پیشکسوتان با نسل جدید تئاتر نیز از دیگر دلایل پیشرفت تئاتر هرمزگان است که این ارتباط و همدلی نزدیک به خوبی توانست تئاتر هرمزگان را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خانواده غلام آشفته از وضعیت بیماری و درمان وی مطلع شد و ابراز داشت: ایشان از هنرمندان برجسته تئاتر به ویژه تعزیه هرمزگان هستند و سال‌های طولانی است که به دلیل بیماری و کسالت نتوانستند ادامه فعالیت دهند.

درویش‌نژاد ضمن آرزوی بهبودی هرچه زودتر این هنرمند نمایش، عنوان کرد: طی این سال‌ها هنرمندان تئاتر به ویژه انجمن نمایش هیچگاه ایشان را تنها نگذاشتند و پیگیر مراحل درمان و بهبود ایشان بوده‌اند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئله بیمه و مستمری وی از چند سال قبل برقرار شد و هم اکنون نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد از هیچ حمایت و کمکی دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار علاوه بر مدیر کل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رئیس انجمن نمایش استان و جمعی از هنرمندان تئاتر حضور داشتند.

هم اکنون غلام آشفته جهت درمان در بیمارستان بندرعباس تحت درمان قرار دارد.