به گزارش هنرآنلاین، علی رمضانی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ارومیه گفت: این نمایشگاه به همت ٨ نفر از هنرجویان هنرستان ایران زمین با همکاری انجمن سینمای جوان شعبه ارومیه و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه در مجتمع فرهنگی و هنری وحدت ارومیه افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه افزود: در این نمایشگاه تعداد ٤٠ تابلو عکس با موضوع آزاد از روز شنبه ٢٣ اردیبهشت ماه لغایت روز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه جهت بازدید علاقمندان دایر است.

رمضانی با اشاره به اینکه ٨ نفر از هنرجویان هنرستان  دخترانه ایران زمین آثارشان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند، اضافه کرد: ایجاد ارتباط بین هنرمندان، تبادل اطلاعات در مورد تکنیک ها و تجارب جدید، ایجاد انگیزه و افزایش قدرت تفکر و تحلیل، خلاقیت بخشی و الهام گرفتن برای خلق اثر از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است ؛ این نمایشگاه با حضور منوچهر زاده علی معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ،علیرضا نوروزی رئیس امورهنری اداره کل ،علی رمضانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه و احسان مهدیان رئیس انجمن سینمای جوان و هنرجویان هنرستان ایران زمین و علاقه مندان به هنر عکاسی در مجتمع فرهنگی و هنری  وحدت ارومیه افتتاح شد.