به گزارش هنرآنلاین، این برنامه با اجراى امیرمحمد متقیان آغاز شد و در ادامه شهره سلطانی ضمن  ابراز خوشحالی از برگزاری این رویداد در شهر آستانه اشرفیه، گفت: صیانت از محیط زیست یک وظیفه عمومی و مهم است.

در ادامه برنامه لیلا بلوکات دیگر هنرمند حامی محیط زیست که خود را یک حامی کوچک در ارتباط با محیط زیست می داند، گفت: امیدوارم این کار ارزشمند به برگزاری نشست ها و سمینارها خلاصه نشود و ادامه پیدا کند.

حدیث چهره پرداز بازیگر جوان و دیگر هنرمند حامی محیط زیست در نوبت صحبت خود در مراسم با اشاره و حمایت از قدم های کوچکی که برای نگهداری از طبیعت برداشته می شود، گفت: هر کسی به نوبه خود می تواند با بازیافت صحیح زباله در راستای حفظ محیط زیست موثر باشد.

هادی کاظمی بازیگر طناز و توانمند سینما و تلویزیون، آخرین هنرمند حضور یافته در مراسم، از دلایل حمایت خود از محیط زیست و اهمیت آن صحبت کرد.

همچنین مدیریت این مجموعه ضمن قدردانی از حضور مردم، مسئولان و چهره های سینمایی، از شهر سرسبز آستانه اشرفیه به عنوان یکی ازقطب های گردشگری کشور یاد کرده و برگزاری چنین نشست ها و سمینارهای مردمی را در ارتقای سطح همکاری و همدلی شهروندان، اثربخش دانست.

در پایان مراسم، گروه موسیقی بومی به سرپرستی ناصر وحدتى به اجرای زنده موسیقی گیلانی پرداخت که با استقبال میهمانان همراه شد.

دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رحیم حیدرى فرماندار شهر آستانه اشرفیه و جمعى از مسئولین استان گیلان از جمله میهمانان این نشست بودند.