سرویس استان های هنرآنلاین: هدی بهرامی راد پیرامون فعالیت هنری خود گفت: من از دوران کودکی تحت نظر اساتید بزرگی چون استاد صابر و اساتید متعدد در شیراز به آموختن هنر نقاشی پرداختم. پس از دریافت مدارک متعدد مربی گری هنرهای تجسمی و نقاشی، مدارج تکمیلی را در دوره لیسانس و در دانشگاه طی نمودم. همچنین در دوره لیسانس علاوه بر سبک رئال به سبک های مدرن نیز پرداختم. سبک  نمایشگاه نقاشی ام رئالیسم و با رویکرد طبیعت گرایی است.

وی عنوان کرد: نام نمایشگاه "زندگی با طبیعت" انتخاب شده است. تکنیک های مورد استفاده در نقاشی های این نمایشگاه پاستل گچی و مداد رنگی و سبک رئال در این نقاشی ها سبک غالب است.

 بهرامی راد در ادامه افزود: طبیعت گرایی با الهام از سادگی و به دور از پیچیدگی های هنر مدرن روح لطافت و سادگی را در زندگی به جریان می اندازد و می تواند نگرش به زندگی را تغییر دهد. رویکرد نقاشی های من با گذری بر مناظر طبیعی ایران به  اعتلای ارزش های ایرانی و همچنین سادگی و زیبایی این مناظر می پردازد. لازم به ذکر است که با هنر رئال در این نقاشی ها تلاش شده است که شکوه و زیبایی های طبیعت خلق شده خداوند به تصویر کشیده شود.

این بانوی هنرمند عنوان کرد: هنر نقاشی به دور از اصالت طبیعی خود به هنری لوکس و مهجور و به دور از طبع بلند انسانی بدل شده است. این هنر می تواند با کمک توانایی های هنرمندان ایرانی و ارتباط مستقیم با مخاطب به ابزار برای بیان فرهنگ ایرانی و درخشش بیشتر ایرانیان در مجامع جهانی بدل شود .

گفتنی است؛ نمایشگاه نقاشی "زندگی با طبیعت" که ٢٢ اردیبهشت ماه ساعت ١٨ گشایش می یابد تا ٢٦ ماه جاری در نگارخانه یاس ادامه دارد.

این در حالیست که ساعت بازدید علاقه مندان به نمایشگاه یادشده ١٦ الی ٢٠ است و مخاطبان برای دیدن آثار هدی بهرامی راد می توانند به شیراز، میدان دانشجو،ابتدای ساحلی،ساختمان ارم،طبقه زیرین داروخانه امین علی،نگارخانه یاس مراجعه کنند.

الهه بهرامی