سرویس استان های هنرآنلاین: نویسنده و کارگردان نمایش "خوبی های یک قاتل" با اعلام اینکه این اثر نمایشی در فضایی معلق طراحی شده، گفت: در این نمایش همه چیز حتی میزانسن ها در فضای نوری و معلق طراحی شده است.

سیامک کمالی سروستانی با بیان اینکه اجسام در طراحی صحنه این تئاتر همه در بین زمین و آسمان معلقند ، افزود: داستان هم بدین شکل  معلق قرار گرفته است.

این هنرمند با اشاره به موضوع نمایش عنوان کرد: در این نمایش همه مقتولو همه قاتل هستند ؛ مرز میان مرگ و زندگی در این نمایش برداشته شده، در نمایش کنش وجود ندارد همه واکنش است و بیشتر از اتفاق ، عکس العمل شخصیتهای نمایش را به کنش های اتفاق افتاده می بینیم.

کمالی سروستانی در ادامه با اشاره به جنس بازی ها در  این نمایش، افزود: همه حال خود را در زمان اتفاق بازی می کنند یعنی واکنشها و به همین دلیل است که نمایش از کنش پرهیز کرده است.

وی در عین حال یادآور شد: هنگامی که به مردم در خیابان نگاه کنیم همه واکنشهایی هستند نسبت به کنشهایی که در طول زندگی به آنها روا شده است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر پیرامون فراواقعی بودن داستان در این متن، عنوان کرد: شاید فضای سورئال برای پرداخت چنین وضعیتی مناسب باشد اما من به آن بسنده نکردم گرچه نمایش به لحاظ فضا، صحنه و نمایشنامه به خودی خود سورئال است اما من گلدان شمعدانی را در این فضا محرک لطافت در فضای پر خشونت و رعب آور نمایش دیدم.

در نمایش  "خوبی های یک قاتل"، حسام سیادت، وحید مددی، سیامک کمالی سروستانی و مریم دارابی  ایفای نقش می کنند.

نمایش "خوبی های یک قاتل" به نویسندگی و کارگردانی سیامک کمالی سروستانی تا ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹ در مجموعه فرهنگی هنری کیان در چهار راه حافظیه به سمت دروازه قرآن، روبروی باغ جهان نما، کوچه ۱۴، سمت چپ، تماشاخانه کیان، سالن استاد پورشکیبایی  روی صحنه خواهد بود.

الهه بهرامی