سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این جشنواره امین دهقان موفق به دریافت روبان PSA ،  محمد زرین کلاه و محمود حدائق نیا از ایران موفق به کسب تقدیر SCC Certificate شدند.

باشگاه عکس ساوتهمپتون در سال ١٨٩٦ تشکیل شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نمایشگاه های عکس بین المللی انگلستان را با استقبال بیش از پنجاه کشور جهان اجرا می کند .

این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ، انجمن عکاسی آمریکا ، انجمن سلطنتی عکاسی انگلستان برگزار شده و عکس های راه یافته در آن برای دریافت القاب آنها محاسبه می شود.

آثار محمد زرین کلاه پیش از این نیز در نمایشگاه و کتاب عکس جشنواره حرکت (ایران خودرو - مرکز همایش های برج میلاد تهران سال ٩٥ ) , چهاردهمین جشن تصویر سال (خانه هنرمندان ایران - اسفند ٩٥ ) راه یافته و در معرض عموم قرار گرفته است و هم اکنون دو اثر برگزیده او در سومین جایزه جهانی اربعین در نمایشگاه این جشنواره واقع در فرهنگستان هنر تهران حضور دارد.

در کارنامه هنری زرین کلاه ، تندیس و لوح تقدیر بخش ویژه جشنواره ملی عکس رهسپار (شهرکرد ٩٥) , لوح تقدیر, جایزه و دو عکس راه یافته به نمایشگاه در سومین جایزه جهانی اربعین , عنوان سومی جشنواره ملی عکس شفاف , اکسپت شده در دو مرحله جشنواره بین المللی عکس خیام نیز به چشم می خورد.

محمد زرین کلاه دارای مدرک مهندسی کامپیوتر، گواهی تربیت مدرس عکاسی از دانشگاه فرهنگ و هنر شیراز، مدرک جامع عکاسی از سازمان مدیریت صنعتی جنوب، گواهی ویرایش عکس از جهاد دانشگاهی همدان و هم اکنون نیز دانشجوی کارگردانی تلویزیونی دانشگاه هنر شیراز است.

الهه بهرامی