به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ ناصر ایزدفر رییس انجمن هنرهای نمایشی استان با اعلام این خبر افزود: با توجه به پایان یافتن مهلت اعتبار پروانه فعالیت گروه های نمایشی نوبت اول استان مربوط به سال های ٩٣- ١٣٩٢ و ضرورت تمدید آن ها، مهلت ارسال مدارک تا ١٢ اردیبهشت تمدید شد.

ایزدفر گفت: گروه های نمایشی که اعتبار پروانه فعالیت آن ها به پایان رسیده میتوانند در مدت زمان تعیین شده، برای تحویل مدارک به کارشناس امور نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خاطرنشان کرد: سامانه ثبت گروه های نمایشی از ابتدای اردیبهشت ماه به مدت یک ماه به منظور ثبت گروه های جدید بازگشایی شد و علاقه مندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه www.esteghrar.ir نسبت به ثبت گروه نمایشی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مبنای اعتبار سنجی عملکرد اجرای عمومی گروه ها و صحت بروشورهای ارسالی از ابتدای سال ٩٥ به بعد بارگذاری اخبار، نقد، عکس و ... نمایش در زمان اجرای عمومی در درگاه هنرهای نمایشی استان (پورتال انجمن نمایش) در سایت ایران تئاتر خواهد بود.