به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان این خبر ، گفت: افتتاح این نمایشگاه در ساعت ٤ عصر روز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن از ساعت ١٠ تا ١٣ و همچنین از ساعت ١٦ تا ٢٠ همه روزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی مدت زمان برگزاری این نمایشگاه را پنج روز عنوان کرده و افزود: ابوالفضل نظری، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و آثار وی اغلب در سبک اکسپرسیونیسم کشیده شده است.

حیدری خاطرنشان کرد:  این مدرس دانشگاه در این نمایشگاه، ٤٠ اثر در ابعاد متفاوت ٥٠*٧٠ و ٣٥*٥٠ ارائه خواهد کرد.

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان را متولی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: نظری پیش از این در بیست نمایشگاه گروهی شرکت داشته و نمایشگاه اخیر نیز سومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود و برای ارائه آثار چاپ فلز در این نمایشگاه نیز حدود یک و نیم ماه زمان صرف کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از فروش آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه کالکوگرافی نیز خبر داد و تاکید کرد: پوستر این نمایشگاه توسط هنرمند زنجانی، محمود تاران، فارغ‌التحصیل رشته گرافیک و مدرس هنرستان هنرهای زیبا و فرهنگسرای زنجان طراحی شده است.