به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی گفت: آثارمنتخب جشنواره اول و دوم رضوی سیستان و بلوچستان هم زمان با ماه مبارک رمضان به صورت نمایشگاه درسراسر استان سیستان و بلوچستان برگزارمی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: آثار منتخب جشنواره های گرافیکی در ابعاد ٥٠در٧٠ آماده شده است که از شمال تا جنوب استان به صورت هفته ای درهر شهرستان به معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

دبیر سومین جشنواره گرافیک رضوی ادامه داد:آثار منتخب جشنواره سوم گرافیک رضوی هم زمان با دهه کرامت در محل نگارخانه فردوسی زاهدان اکران خواهد شد.

مسگرانی خاطرنشان کرد: محورهای فراخوان سومین جشنواره گرافیک رضوی، احادیث رضوی به خصوص حدیث سلسله الذهب  زندگی و سیره رضوی(مجالس مناظرات ،نماز باران  نماز و نیایش ،،سفر حضرت از مدینه تا مرو .... )،زیارت بارگاه رضوی و بقاع متبرکه والقاب امام رضا علیه السلام هستند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانیsistanbaloochestan.shamstoos.irوportal.shamstoos.ir انجام می شود .

سومین جشنواره گرافیک رضوی سیستان وبلوچستان هم زمان با دهه کرامت،درزاهدان برگزار می شود.