به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایران تئاتر، نمایش "پستچی پابلو نرودا" به نویسندگی آنتونیو اسکارمتا (ترجمه علیرضا کوشک جلالی)  با طراحی و کارگردانی رادمهر کشانی که به تازگی اجراهای عمومی خود را آغاز کرده تا ۵ اردیبهشت در تالار هنر اصفهان روی صحنه است.

رادمهر کشانی در این نمایش که به سفارش سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان ساخته و در حال اجراست به مسئله دوستی و عشق، شعر و لذت، آزادی و سیاست می پردازد.  این متن در واقع در ابتدا یک رمان بوده که به نمایشنامه تبدیل شده است و به عنوان یکی از زیباترین رمان‌های عشقی جهان از آن نام برده شده است؛ ضمن اینکه از روی آن فیلم‌هایی نیز ساخته شده است.

رادمهر کشانی با اشاره به سبک و شیوه اجرایی نمایش که کاملا رئالیستی است، گفت: "پستچی پابلو نرودا" بر اساس زندگی این شاعر بزرگ شیلیایی نوشته شده است و عاشقانه ترین نمایشنامه معاصر به شمار می رود.

با ورود پابلو نرودا شاعر بزرگ شیلیایی به جزیره ایزلانگرا، شغل پستچی ایجاد می شود، طی ارتباط پستچی با نرودا، پستچی تحت تاثیر قرار می گیرد و عاشق هنر می شود ، عاشق می شود و...

نمایشنامه "پستچی" بیانگر زندگی مردم شیلی و نحوه ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با پابلو نرودا و اشعار اوست. طنز زیبایی که پابلو نرودا در این نمایشنامه در بیان حوادث دوران قبل از کودتا و شرح دوستی و صمیمیت "پستچی و شاعر" به کار برده، کم‌نظیر است و نویسنده از چشم یک پستچی جوان که هر روز نامه‌های بی شمار نرودا را به خانه‌اش می‌برد، از آخرین سال‌های زندگی این شاعر، چگونگی کودتای پینوشه و قتل سالوادور آلنده سخن می گوید.

رادمهر کشانی از سال ۱۳۶۹ تا کنون بازی در بیش از یکصد و پنجاه اثر نمایشی و کارگردانی بیش از ۷۰ اثر نمایشی از جمله "خرده جنایت های زناشوهری"،"آخرین نوار کراپ"،"گنجینه طلا" ، "بن بست"، "آرامش از نوعی دیگر" و .... را تجربه کرده است .

اسماعیل موحدی، بهاره مهدوی، منیره سادات الحسینی و رادمهر کشانی بازیگران این نمایش هستند و حسین احمدجو آهنگساز، لیلا جان محمدی طراح لباس، حبیب نریمانی طراح پوستر و بروشور، رعنا جمالی منشی صحنه  از عوامل اجرایی نمایش " پستچی پابلو نرودا" هستند .

علاقمندان برای دیدن این نمایش عاشقانه می توانند با تهیۀ بلیت از سایت navayemehr.ir از 17 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت 20 به سالن اصلی تالار هنر مراجعه کنند.