به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، آثار بخش مسابقه دانشجویی جشنواره شامل فیلم‌های مستند، پویانمایی و آیتم‌های تبلیغاتی هستند. در این بخش، تنها آثار دانشجویان در حال تحصیل توسط هیات انتخاب بررسی شده است.

اسامی آثار بخش مسابقه دانشجویی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی عبارتند از:

1- "آنا پک" به کارگردانی علیرضا سلمانپور / 2- "اوسیا" به کارگردانی علیرضا دهقان / 3- "بازتاب" به کارگردانی جعفر صیادی / 4- "باشگاه کودک" به کارگردانی حامد امیری / 5- "بالکنی" به کارگردانی فربد صاعدی / 6- "برق و دیار دیرین ما" به کارگردانی علیرضا سلمانپور / 7- "پالایشگاه آبادان و افتتاح 5 طرح ملی" به کارگردانی میلاد احمدوند / 8- "پلاستیک" به کارگردانی محمد حسنی / 9- "چاپ سیلک" به کارگردانی محمدرضا سفیدباغی / 10- "سیبک‌سازی یکتا" به کارگردانی حسام خامنه‌زاده / 11- "سیلوان واحد نمونه کیفی در سال 94" به کارگردانی علیرضا سلمانپور / 12- "شمع نور" به کارگردانی علی آسیابانی / 13- "شهر سنگ" به کارگردانی محمد حسنی / 14- "طبقه دوم" به کارگردانی امیرعلی اعلایی / 15- "فرجام" به کارگردانی جلال نصیری هانیس / 16-" فیتیله خاموش" به کارگردانی یونس مقدم / 17- "نهایت اطمینان" به کارگردانی علیرضا سلمانپور / 18- "یخچال فریزر دو درب سیلوان" به کارگردانی علیرضا سلمانپور /  19- "Apple (سیب)" به کارگردانی نداسادات میرمحمدی / "20- e (ایی)" به کارگردانی نداسادات میرمحمدی

بر اساس این گزارش، آثار بخش مسابقه دانشجویی توسط داوران دانشگاهی این رویداد؛ مسعود سفلایی، علیرضا بهرامی و سعید پورعلی ارزیابی خواهند شد.

مسعود سفلایی فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد سینما از دانشگاه هنر و مدیر گروه سینما این دانشگاه است. او سابقه تدریس در دانشگاه‌های هنر و پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران را در کارنامه دارد. سفلایی کارگردان ۱۰ اثر مستند و داستانی و تدوینگر بیش از ۱۵۰ اثر داستانی، مستند کوتاه و بلند بوده و عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های فیلم فناوری و صنعتی، فیلم کوتاه تهران، فیلم کوتاه نهال، سینما حقیقت و... را دارد.

علیرضا بهرامی فارق‌التحصیل کارشناسی ارشد دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی است و سابقه تدریس روزنامه‌نگاری را در جهاد دانشگاهی و موسسات گوناگون دارد. او کارگردانی بیش از 5 مستند را برعهده داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به "رئیس جمهور یک دلاری"، "آن‌ها"، "هشتصد قدم در لاله‌زار" و "دنیای شیشه‌ای" اشاره کرد. او همچنین دبیر جایزه شعر خبرنگاران، مدیر اداره فرهنگی هنری خبرگزاری ایسنا و نامزد جایزه کتاب سال با مجموعه غزل "غم صدای تو یعنی..." بوده است.

سعید پورعلی نیز دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی است. او عضو شورای سیاستگذاری دوره هفته 24‌ام کتاب جمهوری اسلامی ایران و دبیر علمی چندین همایش ملی و بین‌المللی، سرپرست خبرگزاری ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی فارس، رئیس انجمن سینمای جوان شیراز و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی بوده است. پورعلی علاوه تالیف چندین جلد کتاب و انتشار ده‌ها مقاله علمی برای نشریات داخلی و بین‌المللی، داوری مقالات علمی دانشگاهی بسیاری را برعهده داشته است.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، ۹ و ۱۰ اردیبهشت به دبیری مسعود نجفی در عسلویه برگزار می‌شود. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری مراکز پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار است که عسلویه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و پتروشیمی خاورمیانه، میزبان برپایی یک رویداد سینمایی می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی برگزار می‌شود. چهارمین دوره این رویداد سینمایی با شعار "روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی" برگزار خواهد شد.